.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دومین نشست هم اندیشی روسای واحد ها مطرح شد ؛
دانشگاه ازاد خود را سرباز ولایت می داند
شمال نیوز : باقرزاده هدف از برگزاری جلسات فعالان دانشگاهی را تولید افکار جدید دانست و گفت: با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر صادرات فکر اگر دانشگاهها بخواهند صبقه اسلامی داشته باشند باید به سراغ صادرات فکر که لازمه آن تولید فکر و اندیشه جدید است بروند.....
دانشگاه ازاد خود را سرباز ولایت می داند

دکتر محمدرضا باقرزاده در دومین نشست هم اندیشی روسای واحد ها و مسئولین کانونهای بسیج اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران که با حضور نیازآذری ریئس دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران، سردار بابائی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران، بلباسی مسئول بسیج اساتید استان مازندران ،روسا و مسئولین کانونهای بسیج اساتید استان در سالن اجتماعات واحد قائم شهر برگزار شدضمن خیرمقدم هفته وحدت را گرامیداشت.
باقرزاده ضرورت تبیین خودی و غیر خودی را از مباحث چالشی روز دانست و گفت: مقام معظم رهبری از سال 78 تاکنون در بسیاری از سخنان خود به این نکته اشاره کردند وبا بیان این نکته که تفکیک مرزها از مباحث مهمی است که امروزه به شدت در دنیا به آن توجه می شودگفت: هر سیستم و نظامی دارای مرز است که هویت آن را با مرزهایشان تعریف می کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری برای استفاده از ظرفیتهای نظام گفت: نظام اسلامی ما یکسری ظرفیتهایی دارد اما سوی دیگر با چالشهایی نیز روبرو است که بالطبع ظرفیت نظام متوجه خودیها و چالشهای آن متوجه غیرخودیها می باشد. لذاباید مرز خودیها را کم رنگ تر و برای گریز از غیر خودیها این مرزها را پررنگ تر کنیم و اضافه کرد باید توجه داشت در فرایند جهانی شدن اولین نکته ای که مطرح می شود کم رنگ شدن مرزها ست.
باقرزاده وقوع حماسه ها را حاصل پیوند هوشمندانه بین بینش و عمل معرفی کرد و رمز ماندگاری آنها را همین امر دانست و حماسه 9 دی را به تعبیر مقام معظم رهبری مهمترین حرکت برخاسته از بصیرت دانست.
وی گفت: حضور حداکثری مردم در 22 خرداد 88 یک حماسه بزرگ بود که با غفلت برخی خودیهای یک فرصت سوزی برای دوستان و یک فرصت سازی برای دشمنان فراهم نمود که با این کار توانستند یک ظرفیت بزرگ نظام را به یک چالش بزرگ تبدیل کنند.
رئیس واحدقائم شهر گفت: رخدادحماسه نهم دی پاسخ به این سوال بود که آیا سرمایه اجتماعی مردم آسیب دید یا خیر؟ و مردم با اتکاء بر ولایت پذیری و دشمن شناسی که داشتند توانستند حماسه ای عظیم و بزرگی را خلق کنند.
وی همچنین تأکید کرد 9دی نشان دهنده توانمندی و ظرفیت بالای نظام در مواجهه با چالشها و تهدیدهای سخت و پیچیده بود که با مدیریت صحیح مقام معظم رهبری توانستند از پس این بحران برآید.
باقرزاده با بیان این نکته که معمولاً فرقه ها و گروههای ضد انقلاب در هیچ ظرفی جمع نمی شوند گفت: اما در سال 88گروههای ضد انقلاب با اضافه شدن اوباش و با حرمت شکنی وقیحانه و ساختار شکنانه در ظرف فتنه جمع شدند.
باقرزاده هدف از برگزاری جلسات فعالان دانشگاهی را تولید افکار جدید دانست و گفت: با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر صادرات فکر اگر دانشگاهها بخواهند صبقه اسلامی داشته باشند باید به سراغ صادرات فکر که لازمه آن تولید فکر و اندیشه جدید است بروند.
وی همچنین یکی دیگر از مهمترین اهداف برگزاری این جلسات را طراحی و ایجاد ساختار و ظرفیتهای لازم جهت حفظ ارزشهای متعالی نظیر ارزشهای شبیه حماسه 9 دی که هم باید تبیین و هم ماندگار شود دانست.
باقرزاده با تقسیم بندی افکار عمومی به 4 دسته گفت: برای هدایت افکار عمومی حداقل در سه دسته ،تشکل های اسلامی و انقلابی باید مروج اندیشه های ناب و ارزشهای اصیل باشند و دانشگاهها وظیفه جهت دهی افراد به سمت و سوی ارزشهای انقلاب اسلامی را برعهده دارند .
وی در خاتمه اعلام کرد توقع و انتظار ما از کسانی که در مورد دانشگاه آزاداسلامی صحبت می کنند این است که توجه داشته باشند دانشگاه آزاداسلامی خود یک ظرفیت موثر نظام و انقلاب است که باید محفوظ بماند و تأکید کرد یکی از افتخارات ما در دانشگاه آزاد اسلامی این است که خود را سرباز ولایت و مطیع مقام معظم رهبری می دانیم .

دکتر نیاز آذری: دکتر میرزاده فردی متدین و انقلابی است که با تمام وجودشان گوش به فرمان ولایت هستند

دکتر کیومرث نیازآذری در دومین نشست هم اندیشی روسای واحد ها و مسئولین کانونهای بسیج اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران که در سالن اجتماعات واحد قائم شهر برگزار شد هفته وحدت و حماسه 9 دی گرامیداشت ونکاتی در خصوص تشکل بسیج بیان کرد.
نیازآذری با اشاره به حماسه 9 دی عظمت آن را شکست توطئه های دشمن با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم مومن و انقلابی ایران عنوان کرد و گفت: ملت ایران با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری توانست توطئه های رنگین دشمنان را شکست دهد.
وی حماسه 9 دی را یک توطئه بزرگ جهانی عنوان کرد و گفت: 9 دی یعنی بیداری و هوشیاری و اینکه فقط تحت فرمان مقام معظم رهبری هستیم و به هیچ ندایی دیگر پاسخ نمی دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بااشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که تأکید داشتند رمز پیروزی انقلاب اسلامی حفظ وحدت است گفت: مردم ایران با حضور در صحنه 9 دی را مانند دیگر روزهای تاریخی و حماسه ساز ایران در انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار کردند.
نیاز آذری اشاره داشت :با توجه به اینکه دیانت از سیاست و سیاست از دیانت جدانیست گفت: دیانت باید برسیاست برتری داشته باشد تا موجب منحرف نشدن ما شود و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی درمیان همه کشورهایی که در تلاشند تا لغزشی در آن بوجود بیاید با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و داشتن مردمی انقلابی – اسلامی و متدین با حفظ وحدت توانست پابرجا بماند.
نیازآذری با اشاره به این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی با هدیه حضرت امام (ره) شکل گرفت و با هدایتهای مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد گفت: ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی تا به امروز که ریاست آن به عهده دکتر میرزاده بعنوان فردی متدین وانقلابی است که با تمام وجودشان به فرمان ولایت هستند از هیچ کسی پیام و دستوری متفاوت نگرفته و در خصوص حمایت از جایگاه رهبری تمامی اهتمام خود را مصروف داشته ایم.
وی همچنین با توجه به این امر که دانشگاه آزاد اسلامی با وجود صبقه فرهنگی و مذهبی در بین مراکز علمی کشور پیش تاز و برتر هست اشاره داشت ریاست عالیه دانشگاه دکتر میرزاده بخاطر فعالیتهای بسیجی و انقلابی در دانشگاه از سوی سرلشکر فیروزآبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح مورد تقدیر قرارگرفتند.
نیازآذری تأکید کرد دانشگاه آزاد اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جدا نیست و افزود ما به عنوان یکی از وظایف دینی باید در راستای اهداف سپاه پاسداران گام برداریم و در راستای ماموریتهای آن هزینه کنیم و با اشاره به تأکید دکتر میرزاده در خصوص خدمت به خانواده های ایثارگران از روسای واحد ها خواست تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
ریئس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در خاتمه خواستارجذب حداکثری در بسیج شد و گفت: امیدواریم با جذب بیشتر و تقویت اعتقاد مردم و با فرماندهی مقام معظم رهبری همیشه بر دشمنان ایران و اسلام پیروز باشیم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.